Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Kevin Mirallas


Γεννήθηκε στη Λιέγη πριν από περίπου 23 χρόνια. Στις φλέβες του όμως κυλάει και ισπανικό αίμα. Μαδριλένικο. Ο πατέρας του είναι Ισπανός, από τη Μαδρίτη. Γι’ αυτό και έχει μια συμπάθεια στη Ρεάλ. Αυτός τον… έσπρωξε στο ποδόσφαιρο, σε αντίθεση με τη μαμά που είχε άλλα σχέδια για κείνον. «Γεννήθηκα με… μια μπάλα στα πόδια. Ο αδερφός μου έπαιζε πολύ ποδόσφαιρο. Και ο πατέρας μου με… έσπρωξε σ’ αυτό σε αντίθεση με τη μαμά μου, που επέμενε να διαβάζω και να σπουδάσω», έχει πει παλιότερα ο Κέβιν περιγράφοντας πως άρχισαν όλα για
 ‘κείνον. Έχει και μια αδερφή με την οποία είχε πολύ καλή σχέση. Λόγω του μπαμπά του και της αγάπης που του «γέννησε» για τη Ρεάλ Μαδρίτης, έχει και ένα περιδέραιο της «βασίλισσας» που το αγαπά πολύ και το προσέχει ως ανεκτίμητο προσωπικό κειμήλιο.


Στα πρώτα του χρόνια στο ποδόσφαιρο ο Κέβιν είχε δεχθεί πολλά κολακευτικά σχόλια. Ένα εξ’ αυτών όμως το… έβαλε στην καρδιά του. Πρόκειται για μερικές κουβέντες που του είπε ο Πάτρικ Κλάιφερτ πριν από μερικά χρόνια. Όταν, ακόμα, ήταν πολύ μικρός ο Κέβιν και ο διάσημος Ολλανδός επιθετικός βρισκόταν στη… δύση της καριέρας του συνυπήρξαν στη Λιλ. Ήταν συμπαίκτες. Και σε μια προπόνηση, σε μία από τις πρώτες που τον είχε δει ο Πάτρικ Κλάιφερτ, του είπε… βαριές κουβέντες. «Μικρέ, είσαι μεγάλο ταλέντο. Μου αρέσεις πολύ. Μη σταματήσεις
 να δουλεύεις και μη θεωρήσεις ποτέ πως έφτασες κάπου. Είσαι σπάνιος παίκτης. Θα κάνεις μεγάλη καριέρα αν έχεις το μυαλό στο κεφάλι σου και δουλεύεις κάθε μέρα. Είσαι από τα πιο σπάνια ταλέντα που έχω δει στην καριέρα μου», ήταν τα λόγια που του είχε πει ο Κλάιφερτ και ο Κέβιν θυμάται μέχρι σήμερα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου